Inovacion praktik
Mendimtarë krijues, anësor, të zgjuar, të avancuar, të dobishëm
Duke inovuar me vendosmëri nevojat e klientëve tanë, duke siguruar që kreativiteti ynë të kanalizohet drejt rezultateve praktike dhe të zbatueshme. Mendim i zgjuar, anësor, shikimi i problemeve të klientëve nga të gjitha këndvështrimet, zhvillimi i zgjidhjeve që janë të papritura, por elegante. Duke kërkuar vazhdimisht të avancojmë cilësinë e jetës reale të klientëve tanë.
Qëndrueshmëria
I përgjegjshëm, i kujdesshëm, i menduar përpara, i qëllimshëm, i përkushtuar, lider
Të qenit paramendues dhe i qëllimshëm, duke marrë kujdes të përgjegjshëm, vendime që marrin parasysh shoqërinë në tërësi. Shqyrtimi i veprimeve tona në dritën se si ato do të ndikojnë në qëndrueshmërinë e burimeve të botës sonë.
Konsumatori i pari
Depërtues, i përgjegjshëm, i sinqertë, empatik, i afrueshëm
Vendosja e konsumatorit tonë në radhë të parë, duke kuptuar se ai ose ajo është, kur gjithçka thuhet dhe bëhet, arsyeja jonë e ekzistencës. Dëgjimi i konsumatorit me vëmendje dhe me respekt të sinqertë. Përpjekja për të vënë veten në vendin e konsumatorit, për të kuptuar çështjet e tyre në një nivel visceral, në mënyrë që ne të mund të ndihmojmë më shumë.
Zgjidhje holistike
I plotë, i integruar, ekspertizë, personalizim, të menduarit “360°”
Duke e parë botën si një tërësi të ndërlidhur, ku vlera vjen gjithnjë e më shumë nga zgjidhjet e integruara, në vend të produkteve ose shërbimeve individuale. Parimi i të menduarit "360°", të kuptuarit e shtytësve të konsumatorëve, vendimet dhe përdorimet e produkteve dhe shërbimeve gjatë gjithë ciklit të tyre jetësor, dhe jo vetëm në pikën e shitjes.